УВАГА! Сайт працює у тестовому режимі.

Отримання відомостей з Державного реєстру актів цивільного стану громадян - Лист Міністерства юстиції України

11 квітня 2017
Розмір шрифту: Аб Аб Аб

   На звернення Нотаріальної палати України від 23 лютого 2017 року № 15/3 щодо проблемних питань, які виникають у нотаріусів  під час використання ними відомостей з Державного реєстру актів цивільного стану Міністерство юстиції України листом від 05.04.2017 року № 13005/5589-0-33-17/8 повідомило, що умови видачі витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі - Реєстр), зокрема нотаріусу, визначені Порядком ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 року № 1067 (далі - Порядок), та Інструкцією з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженою наказом Міністерства юстиції України від 24 липня 2008 року № 1269/5, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 25 липня 2008 року за № 691/15382 (далі - Інструкція).    Нотаріус під час вчинення нотаріальних дій обов’язково використовує відомості Реєстру.

   Повний витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про відсутність актового запису цивільного стану, зміст якого передбачає зазначення відомостей про параметри запиту, за якими відбувається пошук інформації у Реєстрі та відмітка про те, що інформація в ньому відсутня, встановлений додатком 22 до Інструкції. Нотаріус під час вчинення нотаріальних дій обов’язково використовує відомості Реєстру.

   Відомості про народження фізичної особи та її походження, усиновлення, позбавлення та поновлення батьківських прав, шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть, які містяться в книгах державної реєстрації актів цивільного стану і метричних книгах, що зберігаються в архівах відділів державної реєстрації актів цивільного стану, підлягають обов’язковому внесенню до Реєстру у вигляді, межах та обсягах, наведених у відповідних книгах, що визначено пунктом 4.1 Інструкції.

   Унесення зазначених відомостей до Реєстру здійснюють посадові особи відділів державної реєстрації актів цивільного стану, починаючи з моменту впровадження Реєстру (грудень 2008 року) у зворотному порядку до 1945 року включно (пункти 4.3 - 4.4 Інструкції).
    Відомості паперових носіїв актових записів цивільного стану, які складені недержавною мовою, уносяться до Реєстру українською мовою (пункт 2.1.10 Інструкції), оскільки діловодство в органах державної реєстрації актів цивільного стану ведеться державною мовою, що передбачено частиною першою статті 10 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану».
    Адміністратором Реєстру є державне підприємство «Національні інформаційні системи», на яке покладено функції технологічного забезпечення створення та супроводження програмного забезпечення ведення Реєстру.
 

ЗВЕРНЕННЯ НПУ від 23.02.2017  (ПЕРЕГЛЯД)

ЛИСТ Міністерства юстиції України від 05.04.2017 (ПЕРЕГЛЯД)

Кількість переглядів: 13591

Архів публікацій