Про це говорили представники Нотаріальної палати України Олена та Дмитро Кирилюк на зустрічі 14 серпня із заступником директора Департаменту з питань реєстрації Київської міської державної адміністрації - начальником управління забезпечення координації районних в місті Києві державних адміністрацій Володимиром Путієм та начальником відділу Департаменту Наталією Гайдамакою. Це стало можливим за ініціативи НПУ, яка неодноразово зверталася до установи, вказуючи на проблеми, які виникають при вчиненні нотаріальних дій, таких як оформлення спадщини та відчуження нерухомого майна, та пов’язані з отриманням на запити нотаріусів інформації про зареєстрованих осіб у житловому приміщенні.
Нагадаємо, що на сьогодні, документом, який видається органом реєстрації особі за її вимогою та підтверджує реєстрацію місця проживання або місця перебування особи, є довідка про реєстрацію місця проживання (Форма 13). Проте така форма інформації не надає нотаріусу змогу перевірити право користування на відчужувані об’єкти нерухомого майна малолітніх та неповнолітніх дітей, недієздатних чи обмежено дієздатних осіб, а також встановити коло спадкоємців при оформленні спадщини.