УВАГА! Сайт працює у тестовому режимі.

Чи потрібне саморегулювання в Україні говорили під час круглого столу

03 листопада 2017
Розмір шрифту: Аб Аб Аб

   Круглий стіл, організований Офісом ефективного регулювання (далі - Офіс)  03 листопада, торкався теми саморегулювання в Україні як балансу інтересів бізнесу, влади, споживачів. Захід був спрямований на спільне обговорення актуальних питань саморегулівної діяльності в Україні, її можливості та результати.

 

Вітальні слова лунали від:

Ксенії Ляпіної, Голови Державної регуляторної служби Укарїни;

Шевкі Аджунер, Директора в Україні, Голови ЄБРР в Україні;

Боріса Філіпов, Аташе з економічної співпраці;

Дениса Гутенко, Директора Департаменту розвитку підприємництва тарегуляторної політики Мінстерства економічного розвитку і торгівлі України;

Віктора Гласюка, Голови Комітету Верховної Ради України з питань промислової політики та підприємництва;

Олексія Гончарука, Голови Офісу ефективного регулювання

 

   Учасникам було презентовано Зелену книгу "Саморегулювання в Україні", підготовлену експертами Офісу на основі аналізу законодавства України станом на 31 вересня 2017 року. У документі проаналізовно нормативну базу, що встановлює організаційні та правові засади діяльності саморегулівних організацій (СРО).

 

   Присутніми на заході були розглянуті концептуальні питання саморегулювання:

Саморегулювання: альтернатива державному регулюванню, чи доповнення до нього?

Яка основна мета впровадження саморегулювання? Які проблеми воно покликане вирішити?

СРО: організаційно-правова форма чи статус? Чи можливе саморегулювання на основі договору?

СРО за одним видом діяльності: одна чи декілька?

Членство в СРО: добровільне чи обов'язкове?

Які принципи делегування державно-владних повноважень СРО?

Чи можливо та чи доцільно встановлювати єдині законодавчі рамки для саморегулювання в Україні?

   

На сьогодні в Україні діє 20 організацій, які офіційно визнані саморегулівними, у 5 видах діяльності. Загалом утворення СРО допускається у 15 видах діяльності, серед яких оціночна діяльність, страхування, землеустрій, архітектурна діяльність, діяльність кредитних спілок тощо. 

   

Єдиного підходу до законодавчого визначення саморегулювання та правового регулювання діяльності СРО наразі немає. Це все обумовлює доцільність проведення системного перегляду та аналізу нормативного поля, що регулює діяльність СРО, виявлення слабких місць дільності існуючих СРО з метою впровадження моделі ефективного саморегулювання в Україні.

 

Кількість переглядів: 960

Архів публікацій