УВАГА! Сайт працює у тестовому режимі.

НОТАРІУСИ ЗВЕРТАЮТЬСЯ ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМИ З ПРИВОДУ ВИКОРИСТАННЯ ВІДОМОСТЕЙ З ЄДИНИХ ТА ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРІВ

14 лютого 2017
Розмір шрифту: Аб Аб Аб

 Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності» від 06.10.2016 № 1666-VIII  були внесені зміни до Закону України «Про нотаріат».

Нотаріус під час вчинення   нотаріальних дій обов’язково використовує відомості з Єдиних та Державних реєстрів шляхом безпосереднього доступу до них. Однак, практичне застосування положень статей 46-1, 46-2 Закону України «Про нотаріат», а також ст. 9 Закону України «Про виконавче провадження»,  викликає ряд запитань, з якими Нотаріальна палата України звернулася до Міністерства юстиції України для роз’яснень.
У листі порушені  такі основні питання:
-  Чи може нотаріус використати відомості з Реєстрів, отримані шляхом витребування інформації від осіб, що звернулися за  вчиненням нотаріальної дії? Чи зобов’язаний він отримати їх особисто шляхом безпосереднього доступу  до них?
-  Як нотаріусу виконувати обов’язок щодо використання даних Єдиного державного демографічного реєстру при вчиненні нотаріальних дій, якщо доступ до нього відсутній?
-  Яким чином нотаріус може документально підтвердити здійснення перевірки за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, Єдиного реєстру боржників, а також до Єдиного державного реєстру судових рішень?

 

Кількість переглядів: 1425

Архів публікацій